Thursday, April 17, 2008

Prva štampana izdanja Balkanskog književnog glasnika




U izdanju Balkanskog književnog glasnika pojavila su se prva štampana izdanja, (sa mojim dizajnom korica):
Putovanje - Danijela Kambasković Sawers
Ples na žici - Eduard Pranger
Album fotografija - Dušan Gojkov
Listovi na vodi - Enes Halilović
Pustinje - Rade Jarak

Glavni i odgovorni urednik - Dušan Gojkov.

Knjige će biti predstavljene na Majskoj izložbi u Muzeju primenjene umetnosti u Beogradu ove godine.

Ovde izdvajam nekoliko pesama Danijele Kambasković - Sawers...

Jutro u odsustvu
Crveni grejpfrut tuge
staklast
prošaran venama
ubada mi kašičicu u misli
još tople od sna.
Držim ovu olovku
umesto tebe
i cedim
prazne sokove.



Zauvek je listopadno
Hodala sam na suncu
i odmarala se od važnog
od ljubavi
dobro poznate tempirane bombe
što kucka
pod rukama i nogama
od Emili Dikinson
što mi je tog dana
došla na kafu
pa nikako da ode
od veša
što ga treba oprati
od ručka
što ga treba osmisliti
od identiteta
što ga treba graditi
kad odjednom
pijanac Bosanac
svima na ulici viknu
starost svog sina
u trenutku kasapljenja
i kako sad da se odmaram
kad Emili stalno ponavlja
zauvek je listopadno


Chat Baker 
 
Puna mi je tašna pu-pu-pu
 
Puna mi je tašna pu-pu-pu-pu-pu
 
Puna mi je tašna 
veselih papira
veeeeeeeee-selih papira 
 
ve-ve-ve
ve-ve-ve-ve-ve
 
veselih papira skroz
 
yeah.
 
 

No comments:

Post a Comment